torstai 27. maaliskuuta 2014

BeLonger

Näin hiustenpidennysten suurkuluttajana joudun usein miettimään, mitkä pesutuotteet käyvät lisäkkeiden kanssa ja mitä ei missään nimessä voi käyttää.. Aikaisemmin ollaan täällä blogin puolella kehuttu Pureologyn Super Smoothia, joka on osottautunu oikeaksi takkutukan pelastajaksi! Mutta, miksi kaikki hyvät tuotteet aina lopetetaan.... Niin kävi nyt myös tälle mun pidennyspään lemppari pesusarjalle! Jonkun aikaa ehdittiinkin olla ihan pulassa, että millä me tästedes pidennykset pestään. Kuin tilauksesta meijän avunhuutoon vastattiin, kun IdHairilta tuli uusi, pidennyshiuksille (ja luonnostaaan pitkätukille) tarkoitettu sarja: BeLonger.



Me ollaan muutaman viikon ajan ehditty testailla tätä uutuutta. Heti ensisilmäyksellä, ja no, nuuhkaisulla, BeLongerin purnukat ja tuoksut valloittivat pirteydellään! Sarjaan kuuluu shampoo, hoitoaine, jätettävä seerumi, lämpösuoja sekä voide, jota voi käyttää hiusten lisäksi myös käsien hoitoon. Me saatiin testailla pesutuotteita ja seerumia.

Shampoo sekä hoitoaine ovat todella hellävaraisia, eivätkä näin ollen rasita pidennyshiusta. Hoitsikka kosteuttaa ja sulkee hiussuomuja, jolloin hiuksen pinnasta jää yhtenäisen, vahvan ja tosi sileän tuntuinen. Myös luonnostaan pitkän ja paksun tukan selvittäminen tällä tuotteella super helppoa. Plussaa saa myös shampoon ja hoitoaineen iso koko (500ml)!

Mä testasin ensimmäisen kerran näitä tuotteita yhteen mun vanhaan pidennystukkaan, joka ei siis ollut enää mun päässä ja muutenkin veteli aika viimeisiään. Eron todellakin huomasi! Pesun jälkeen tukka selviintyi helposti ja tuntui lähes uudenveroisen pehmeältä! Tuosta lähtien mä oon myös kotikäytössä siirtynyt BeLongeriin, ja oon ollu tyytyväinen.

Onko kukaan muu jo ehtinyt kokeilla näitä tuotteita luonnostaan pitkään tai pidennettyyn tukkaan? :-) Viimeistään siinä vaiheessa kun vikatkin Pureologyn putellit lähtevät hyllystä, otetaan todennäköisesti tämä BeLongerin sarja (shampoo, hoito,seerumi) meille myyntiin! On kiva pystyä tarjoamaan pidennyksen ottaville asiakkaille varmasti sopivia tuotteita hiusten hoitamiseen. :-)

Aurinkoista kevään odotusta!

Noora.

9 kommenttia:

  1. Suosittelen ottamaan myyntiin, meillä ainki menee älyttömän hyvin kaupaks! Ei tainnu ees viikkoo mennä ku hylly tyhjänä. Varsinki nää silkkitipat menee hyvin kaikille pitkätukille

    VastaaPoista
  2. Ah, tossa vois olla tuote mun omalle takkutukkapehkolle. Tuntuu, ettei mikään hoitsikka tai shampoo auta :( Takkuuntuu, ja tän takia sit katkeilee. Pitää koittaa metsästää Turun liikkeistä näitä :)

    VastaaPoista
  3. Minkähintasia tuotteet on?

    VastaaPoista
  4. Oon kokeillut mutten tykännyt yhtään. Mun BLongin pidennys meni ihan limaiseksi vaikka käytinkin tosi pieniä määriä. Mun mielestä parhaat tuotteet pidennyksille löytyy Wellan Luxeoil sarjasta!

    VastaaPoista
  5. Mitä hintaluokkaa esim shampoo?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi 12.08: Kiva kuulla! Seerumi on kyllä super! :-)

    Reetta: Joo suosittelen testaamaan varsinkin hoitoainetta tuossa tapauksessa! :-)

    Anonyymi 6.31: Tuotteiden hinnat ovat muistaakseni 25-30 euron väliltä.

    Anonyymi 13.10: Okeei, mä en oo huomannut samaa.. Toisaalta pesen tukkani noin viikon välein, että en tiedä johtuisiko siitäkin, ettei mun pidennys jää yhtään limaiseksi. :-P t. Noora

    Anonyymi17.03: Tosiaan hinnat muistaakseni 25-30 euron väliltä. :-)

    VastaaPoista
  7. Apua! En kestä jos Pureologyn super smooth lopetetaan! Aloin äkkiä googlettelemaan, enkä löytänyt tietoa tästä... Mistä te kuulitte?
    Pureologyn nettisivuilta en löytänyt mainintaa ja näköjään sitä ainakin vielä myydään!

    VastaaPoista
  8. Heippa, oli pakko tulla kiittämään tästä postauksesta. Ostin tuon hoitsikan ja kahen käyttökerran mun tukka ei oikeesti takkuunnu lähes ollenkaan! Tosin oon miksaillu tätä nyt kosteuttavan hoitsikan kanssa, mutta ihan unelmatuote <3

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Pureologyn maahantuoja (Loreal Finland) kertoi meille että kyseinen tuote lopetetaan mutta edelleen sitä myydään niin kauan kun varastossa on tuotteita. Ei olla ihan varmoja koskeeko lopetus vaan suomen maahantuontia vai ihan koko maailmaa.

    VastaaPoista